Styrelse

Avgifter för 2018

2009 startade vi upp vår verksamhet på Ronneby GK. Då var syftet att vara en servicebutik med det mest nödvändiga hemma. Ganska snabbt kände vi dock medlemmarnas förtroende och sortimentet växte. Inför 2010 har vi därför tagit sats och satsar hårt för att ge dig som medlem och gäst den absoluta bästa servicen. Vi utökar vår butikslokal till nästan dubbla storleken, ny interiör och ett bredare och större sortiment. 2016 byggdes shoppen om ytterligare till fräschare och ljusare lokaler och verksamheten drivs nu mera av golfklubben.

Gedigen fackkunskap

Alla är PGA-utbildade teaching pros, som står för gedigen fack-kunskap inom allt som har med din golf att göra. Från träning och lektioner till kunnig rådgivning och professionell utprovning av golfutrustning – Custom Fitting Lessons.