Golfstore Ronneby

Mer än en golfshop

Om oss

2009 startade vi upp vår verksamhet på Ronneby GK. Då var syftet att vara en servicebutik med det mest nödvändiga hemma. Ganska snabbt kände vi dock medlemmarnas förtroende och sortimentet växte. Inför 2010 har vi därför tagit sats och satsar hårt för att ge dig som medlem och gäst den absoluta bästa servicen. Vi utökar vår butikslokal till nästan dubbla storleken, ny interiör och ett bredare och större sortiment. 2016 byggdes shoppen om ytterligare till fräschare och ljusare lokaler och verksamheten drivs nu mera av golfklubben.

Gedigen fackkunskap

Ronneby GK har PGA-utbildad teaching pro, som står för gedigen fack-kunskap inom allt som har med din golf att göra. Från träning och lektioner till kunnig rådgivning och professionell utprovning av golfutrustning – Custom Fitting Lessons.

Rätt plats

Du hittar oss alltid där du spelar, vid banan, vid driving rangen och vid övningsgreenen. Var annars?

Utvalt sortiment

Vi har ett mycket kvalificerat sortimentsråd som går igenom hela utbudet på golfmarknaden och väljer ut det bästa och mest prisvärda varje år. Så slipper du.

Garanterat lågt pris

Med 231 Golfstore-butiker är vi Europas största inköpare av golfutrustning. Det gör att vi kan pressa inköpspriserna och ge dig Garanterat Lågt Pris på hela vårt sortiment.