Medlemserbjudanden

Medlemserbjudande våren 2024

Nya medlemmar spelar från 333 kr i månaden hela 2024

• Börja spela golf hos oss nu i vår och få fullvärdigt medlemskap säsongen 2024 för 3995 kr
  • Ingen spelrätt krävs första året
  • 20 stycken medlemskap först till kvarn gäller

Krav

• Erbjudandet gäller vid tecknande av fullvärdigt medlemskap säsongen 2024.
  • Erbjudandet gäller endast om du inte varit medlem på Ronneby GK senaste 3 åren

Låter detta intressant?

Kontakta oss på 0457-12550 eller via e-post till klubbchef@ronnebygk.se

Ronneby Golfklubb har en vacker natur med härliga vyer. Banan består av 18 hål där klubbhuset, med drivingrange och puttinggreen ligger precis utanför fören. Vår golfshop är ansluten till Golfstore och hos oss kan du förvänta dig god service med bra möjligheter till utprovning av klubbor med hjälp av Flightscope. Vi strävar med andra ord att utveckla hela vår anläggning för att ge dig som medlem och gäst bästa möjliga service.

Välkommen till oss på Ronneby Golfklubb

Sydpoolen

Som medlem i Ronneby Golfklubb har du rabatt på greenfee i södra Sverige. Hela 48 golfklubbar är med i Sydpoolen på länken kan du läsa vilka klubbar som är med och vilka dagar det är rabatt. Sydpoolen

Colorama